Doar beneficiarii și partenerii pot, pentru că ei primesc un cont și o parolă după ce validăm cazul și semnăm un contract.
Orice afecțiune cronică gravă, care afectează integritatea fizică sau psihică a copilului.
Exemple:
Pe adresa de email introdusă la primul pas, veți primi un link unic de unde puteți continua pasul 2 introducerea datelor complete, pasul 3 semnarea contractului prin bifă pe site și pasul 4 încărcarea documentelor medicale care ne ajută să validăm cazul. Dacă mai aveți întrebări ne găsiți la 031 333 0384.
Verificați că ați descărcat aplicația corectă din Magazin Play sau App Store - MagicHELP Beneficiar, și introduceți parola pe care ați primit-o de la echipa MagicHELP,
NU introduceți parola personală de la contul de email pe care îl dețineți!
Dacă în continuare primiți mesaj de eroare la logare, contactați echipa la 031 333 0384.
Toate serviciile se activează odată cu începerea lunii calendaristice.
Nu, dacă nu le veți folosi pe toate într-o lună calendaristică se vor anula, iar la începutul fiecărei luni veți avea din nou numărul de oferte în funcție de stocul disponibil.
Momentan, nu. Va trebui să mergeți personal în locațiile precizate și să vă revendicați ofertele. În descrierea ofertelor veți găsi detalii despre locație, orar, limite/lună/zi.
Proiectul are momentan cel mai mulți parteneri în București, ne extindem treptat în orașele cu marile centre medicale, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Arad, Craiova, Oradea, Sibiu, Brașov, Târgu-Mureș și apoi în toată țara!
Nu este nevoie să vă asumați un număr minim/maxim. Rețeaua Solidarității este despre a ajuta în funcție de posibilitatea fiecăruia. Important este ca ajutorul să fie lunar!
e.g. 10 mese/lună, 4 tunsuri/lună, 3 consultații stomatologice si 10 plombe lunar
Nu, Echipa MagicHELP nu poate pune la dispoziția partenerului niciun fel de informație medicală despre beneficiar. De aceea există un board medical special care se ocupă de verificarea cazurilor înainte de înscrierea în aplicație.
Partenerul poate sa îi adreseze beneficiarului întrebări relevante pentru serviciile/produsele oferite (de exemplu: consult stomatologic - dacă serviciul/produsul poate să afecteze în mod direct starea beneficiarului din cauza afecțiunii de care suferă).
Veți avea acces la aplicația MagicHELP Partener, unde veți vedea în timp real câte vouchere au fost scanate.
De la 1 martie vom schimba aplicația astfel încât procesul să nu mai depindă de acest telefon prezent în locație. Până atunci, este obligatoriu să îl aveți.
În aplicație beneficiarul va vedea direct numărul de telefon pe care l-am agreat în contractul de sponsorizare că va fi public.
Programarea va fi făcută direct de beneficiar ca un client normal, ambele părți fiind responsabile să își noteze detaliile programării, și să anunțe din timp dacă vreunul nu mai poate onora programarea.
Cu siguranță! Te primim cu drag în familia noastră magică - împreună reușim să ajungem la cât mai multe familii cu copil grav bolnav și la cât mai mulți parteneri care pot oferi din serviciile și produsele lor gratuit.
Ca MagicHELPER îți oferim materiale de promovare online sau offline ca să ne ajuți să ducem vestea mai departe: chiar există Rețeaua Solidarității în care putem să ne implicăm cu toții prin:
Posibil din cauza numărului mare de email-uri primite să ne fi scăpat al tău.
Scrie-ne propunerile tale pe
[email protected]
În funcție de programul și disponibilitatea ta, orice ajutor poate fi de folos. Cu o oră pe lună, de exemplu, poți să vorbești 10 minute la restaurantul unde ai ieșit duminică cu prietenii, și încă 10 minute într-o pauză de cafea la muncă cu 2 colegi și încă 10 minute să-i ajuți să se înscrie.