Întrebări frecvente


?
Pot să descarc aplicația de pe Play Store sau App Store?

Doar beneficiarii și partenerii pot, pentru că ei primesc un cont și o parolă după ce validăm cazul și semnăm un contract.

?
Cum arată aplicația acum?

VREAU SĂ DEVIN BENEFICIAR

?
Vreau să beneficiez de produsele și serviciile gratuite. Ce afecțiuni sunt acceptate în program?

Orice afecțiune cronică gravă, care afectează integritatea fizică sau psihică a copilului.
Exemple:

  • Afecțiuni hematologice maligne (exemple: leucemii, limfoame)
  • Anomalii cromozomiale (exemple: sindrom Down, sindrom Edwards)
  • Arsuri grad 3-4
  • Boli ale sistemului nervos (exemple: epilepsie, paralizie cerabrală, hidrocefalie)
  • Boli congenitale metabolice - glicogenoze
  • Boli inflamatorii cronice intestinale (exemple: boală Crohn, colită ulcerativă)
  • Colagenoze (exemple: lupus eritematos sitemic, sclerodermie)
  • Diabet zaharat tip 1
  • Hepatite cronice virale și ciroza hepatică de etiologie virală
  • Imunodeficiențe congenitale
  • Infecție HIV
  • Insuficiență renală cronică
  • Luxația congenitală de șold
  • Malformații congenitale ale sistemului cardio-circulator
  • Osteogeneza imperfecta
  • Patologia hemostazei (exemple: carențe ereditare de factori de coagulare, defecte calitative ale trombocitelor)
  • Traumatisme grave cu deficiențe motorii/neurologice consecutive
  • Tulburări mentale și de comportament (exemple: TSA, ADHD)
  • Tumori solide (exemple: tumori cerebrale, sarcoame)
  • Altă boală care alterează independența fizică și/sau psihică a copilului
  • (aici puteți adăuga dumneavoastră o altă opțiune, dacă afecțiunea nu se regăsește printre cele menționate mai sus).
?
Nu mă descurc sa trec de primul pas al înregistrării.

Pe adresa de email introdusă la primul pas, veți primi un link unic de unde puteți continua pasul 2 introducerea datelor complete, pasul 3 semnarea contractului prin bifă pe site și pasul 4 încărcarea documentelor medicale care ne ajută să validăm cazul. Dacă mai aveți întrebări ne găsiți la 031 333 0384.

?
Am intrat pe aplicație și nu pot să mă loghez. Ce să fac?

Verificați că ați descărcat aplicația corectă din Magazin Play sau App Store - MagicHELP Beneficiar, și introduceți parola pe care ați primit-o de la echipa MagicHELP, NU introduceți parola personală de la contul de email pe care îl dețineți!
Dacă în continuare primiți mesaj de eroare la logare, contactați echipa la 031 333 0384.

?
Am văzut că la anumite servicii și produse e o limită de utilizare pe lună. Ofertele se reactivează la începutul lunii calendaristice sau la o lună calculată de când am fost înrolat în aplicație?

Toate serviciile se activează odată cu începerea lunii calendaristice.

?
Dacă nu am consumat toate ofertele într-o lună, se vor adăuga la luna următoare?

Nu, dacă nu le veți folosi pe toate într-o lună calendaristică se vor anula, iar la începutul fiecărei luni veți avea din nou numărul de oferte în funcție de stocul disponibil.

?
Pot comanda mâncare acasă?

Momentan, nu. Va trebui să mergeți personal în locațiile precizate și să vă revendicați ofertele. În descrierea ofertelor veți găsi detalii despre locație, orar, limite/lună/zi.

?
Am văzut că în orașul meu nu este niciun beneficiu. Când vor fi adăugate?

Proiectul are momentan cel mai mulți parteneri în București, ne extindem treptat în orașele cu marile centre medicale, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Arad, Craiova, Oradea, Sibiu, Brașov, Târgu-Mureș și apoi în toată țara!


VREAU SĂ DEVIN PARTENER

?
Trebuie să ofer un număr minim/maxim de servicii sau bunuri?

Nu este nevoie să vă asumați un număr minim/maxim. Rețeaua Solidarității este despre a ajuta în funcție de posibilitatea fiecăruia. Important este ca ajutorul să fie lunar!
e.g. 10 mese/lună, 4 tunsuri/lună, 3 consultații stomatologice si 10 plombe lunar

?
Eu ca partener, am acces la dosarul medical al beneficiarului?

Nu, Echipa MagicHELP nu poate pune la dispoziția partenerului niciun fel de informație medicală despre beneficiar. De aceea există un board medical special care se ocupă de verificarea cazurilor înainte de înscrierea în aplicație.
Partenerul poate sa îi adreseze beneficiarului întrebări relevante pentru serviciile/produsele oferite (de exemplu: consult stomatologic - dacă serviciul/produsul poate să afecteze în mod direct starea beneficiarului din cauza afecțiunii de care suferă).

?
Cum voi ști câte vouchere au fost consumate în luna respectivă?

Veți avea acces la aplicația MagicHELP Partener, unde veți vedea în timp real câte vouchere au fost scanate.

?
Dacă nu am telefon în locație unde să instalez aplicația mobilă, e vreo problemă?

De la 1 martie vom schimba aplicația astfel încât procesul să nu mai depindă de acest telefon prezent în locație. Până atunci, este obligatoriu să îl aveți.

?
Cum revendică beneficiarul un serviciu care necesită programare?

În aplicație beneficiarul va vedea direct numărul de telefon pe care l-am agreat în contractul de sponsorizare că va fi public.
Programarea va fi făcută direct de beneficiar ca un client normal, ambele părți fiind responsabile să își noteze detaliile programării, și să anunțe din timp dacă vreunul nu mai poate onora programarea.


VREAU SĂ DEVIN MAGICHELPER

?
Nu am mai făcut voluntariat niciodată, pot să ajut?

Cu siguranță! Te primim cu drag în familia noastră magică - împreună reușim să ajungem la cât mai multe familii cu copil grav bolnav și la cât mai mulți parteneri care pot oferi din serviciile și produsele lor gratuit.

?
Cum pot să ajut concret?

Ca MagicHELPER îți oferim materiale de promovare online sau offline ca să ne ajuți să ducem vestea mai departe: chiar există Rețeaua Solidarității în care putem să ne implicăm cu toții prin:

  • fiecare dintre noi, din păcate, știe o familie cu un copil grav bolnav- dacă nu este chiar în cercul de prieteni apropiat, posibil să fie vecinul de la parter, sau mătușa colegei de la muncă, sau un prieten care lucreză în domeniul medical - Vorbește cu ei și ajută-i să se înscrie ca beneficiari
  • fiecare din noi, cu siguranță știe un amic, o rudă, un coleg care are o afacere, sau cunoaște pe cineva cu o afacere care ar putea să ofere gratuit sau cu reducere din produsele sau serviciile lor - de la un restaurant, până la o frizerie, de la un curs de muzică până la o meditație la matematică, fiecare sprijin poate face o diferență fundamentală în viața de zi cu zi a unei familii care are un copil bolnav
?
Dacă momentan timpul nu-mi permite să mă implic foarte mult, pot să vă ajut cu bani?
  1. Poți trimite SMS cu textul SOLIDARITATE la 8844 pentru 2 euro sau la 8864 pentru 4 euro lunar.
  2. Poți dona direct în contul Asociației Magic menționând în descriere MagicHELP
    Conturi BCR
    EUR: RO93RNCB0132142511010002
    LEI: RO23RNCB0132142511010001
?
M-am înscris de mai bine de o lună și nu am primit niciun răspuns concret.

Posibil din cauza numărului mare de email-uri primite să ne fi scăpat al tău.
Scrie-ne propunerile tale pe [email protected]

?
Câte ore pe săptămână/lună ar trebui să îmi aloc pentru această activitate?

În funcție de programul și disponibilitatea ta, orice ajutor poate fi de folos. Cu o oră pe lună, de exemplu, poți să vorbești 10 minute la restaurantul unde ai ieșit duminică cu prietenii, și încă 10 minute într-o pauză de cafea la muncă cu 2 colegi și încă 10 minute să-i ajuți să se înscrie.